Jsem Marek a školím digitální marketing v Brně, osobně u vás nebo kdekoliv online.

Zbožové srovnávače

Jak na zbožové srovnávače

Toto školení již nenabízím, zkuste si vybrat z jiné nabídky. Více o školení.

Jste majitel e-shopu nebo produktový manažer? Snažíte se rozjet svůj e-shop, ale nevíte, jak se dostat na viditelné pozice? Během tohoto kurzu vás naučím, čeho si ve zbožových srovnávačích všímat, na co nezapomenout a co přesně nastavit, aby vám e-shop z těchto srovnávačů generoval konverze.

Váš komfort je pro mě důležitý, proto lekce probíhají prostřednictvím online hovoru po Skypu, kdy s vámi zároveň budu sdílet svou počítačovou plochu. Můžete se tak z pohodlí vašeho domova nebo kanceláře se mnou učit, aniž byste byli rušeni novým prostředím nebo museli někam dojíždět.

Zbožové sronvávače

Jeden kurz trvá 60 minut. Na začátku si s vámi upřesním vaše požadavky a zaměříme se zejména na aktuální problémy vašeho e-shopu. Pro co největší efektivitu si můžete zvolit zbožový srovnávač, na který budeme v rámci kurzu klást důraz, nebo si případně doobjednat dodatečnou lekci s určitým tematickým zaměřením.

Osnova

  • LEKCE 1
    Heureka
    • základní představení služby
    • řazení produktů ve vyhledávání, kategorii a na produktové kartě
    • rozdíl mezi FREE režimem a PPC
    • jak na produktové data
    • důležitá nastavení v administraci
    • program Ověřeno zákazníky
      zavedení služby
      pravidla pro získání modrého nebo zlatého certifikátu
    • párování produktů
      produktové názvy
      nastavení kategorií
    • práce se sortiment reportem
  • LEKCE 2
    Zbozi.cz
    • základní představení služby
    • řazení produktů ve vyhledávání, kategorii a na produktové kartě
    • jak na produktové data
    • důležitá nastavení v administraci
    • nastavení aukce
      nastavení aukce na jednotlivé položky
      nastavení pro vyhledávání nebo kategorie
    • párovací nástroj
      funkce
      založení produktové karty
    • pokročilé statistiky
  • LEKCE 3
    Rady a tipy na závěr
    • jak na budování recenzí
    • nejčastější chyby a problémy
    • pokročilé funkce (biddovací nástroje atp.)
  • Certifikát za absolvování online kurzu

    Online kurz je zakončený certifikátem, který vám zašlu na e-mail.

Předpoklady

Online kurz na téma zbožových srovnávačů doporučuji každému, kdo vlastní e-shop nebo s ním právě začíná. Nejčastěji se na něj hlásí právě majitelé e-shopů nebo zaměstnanci na pozici marketingového či produktového manažera.

1 lekce zahrnuje

  • online kurz
    60 min.

  • brožura
    ke kurzu

Kurz je ale vhodný i pro zavedené internetové obchody, které mají problémy s párováním produktů nebo neví, jak dostat své zboží na viditelnější pozice. Lekci nedoporučuji e-shopařům, kteří mají specifické produkty, jež nikdo další nenabízí.

Marek Wiener – Lektor

Marek je majitelem brněnské digitální agentury MarkMedia a marketingu se věnuje již od roku 2007. Své největší zkušenosti získal v e-commerce prostředí při práci na slevovém portálu. Aktuálně pomáhá klientům se strategiemi napříč různými online marketingovými kanály. Marek má však na starosti i správu zbožových srovnávačů pro e-shopy jako Gourmet káva, Bohemia Crystal nebo internetové obchody s rozsáhlou strukturou zboží (osvětlení, lékárny, výrobce oken apod.).

Mohlo by vás také zajímat

  • Jak na e-shop od Shoptetu

    Jak na e-shop od Shoptetu

    Toto školení je obecně přínosné pro každého, kdo chce podnikat v e-commerce nebo si právě u Shoptetu založil e-shop.

    ŠKOLENÍ
  • Králem reklamy na Facebooku

    Králem reklamy na Facebooku

    Školení zahrnuje pokročilé práce v Business Manageru, tedy tvorbu placené inzerce kromě reklamy s cílením na zájmy,...

    ŠKOLENÍ
  • Ladíme produktový marketing

    Ladíme produktový marketing

    Cílem tohoto video kurzu je pochopit produktový marketing a logickou práci s produktovým portfoliem v e-shopu.

    KURZ