Jsem Marek a školím digitální marketing v Brně, osobně u vás nebo kdekoliv online.

Školení Shoptet

Králem reklamy na Facebooku

Staráte se o sociální sítě, přicházíte denně do kontaktu s facebookovou firemní stránkou a pracujete trvale na komunitě svých zákazníků? Pak je tohle školení ušité přímo pro vás! Hodí se všem uživatelům, kteří se už na Facebooku orientují, avšak s placenou reklamou začali jako samouci, používají nástroj pro správu inzerátu doposud přes mobilní aplikaci nebo tlačítko u příspěvků „Propagovat příspěvek“ (bez využívání Facebook Business Managera).

Školení propagace na Facebooku

Kurz zahrnuje pokročilé práce v Business Manageru, tedy tvorbu placené inzerce kromě reklamy s cílením na zájmy, například práci s okruhy, vlastním katalogem a událostmi Facebook pixelu.

Ze školení si odnesete také praktické návody, jak tvořit určité typy reklam např. dynamické kampaně s vaším e-shop katalogem, různé typy strategií a s tím spojené práce s událostmi Facebook pixelu (strategie na Nákup, Přidání do košíku, zobrazení obsahu…). Cílem je, abyste po absolvování školení začali využívat placenou reklamu na Facebooku „jako profík“.

Osnova

  • BLOK 1
    Facebook Business Manager
    • jak založit Facebook Business Manager (dále jen FbM)
    • nastavení FbM (nastavení limitů, fakturačních údajů, udělení dalších přístupů nebo přístupů k položkám pixelu, katalogu…)
    • vylepšení kvality účtu
    • orientace ve FbM (vysvětlení pojmů Commerce Manager, Kreativní portál, Správce událostí)
  • BLOK 2
    Správce reklam
    • orientace ve správci reklam – vysvětlení kampaní, sady reklam a inzerátů
    • jak na účel kampaně (povědomí, zvažování či kampaně na konverze)
    • práce s rozpočty, optimalizace doručování reklam
    • praktické vysvětlení práce s cílením (okruhy, zájmy, platformy)
    • možnosti práce s inzerátem (ukázka tvorby videoreklamy, dynamické reklamy apod.)
  • BLOK 3
    Pokročilé funkce
    • tvorba okruhů (vlastní a podobná publika Lookalike)
    • založení Facebook pixelu aneb jak funguje a co je důležité
    • práce s událostmi (tvorba klasických událostí Nákup, Přidání do košíku, zobrazení obsahu, ale i tvorba vlastních nestandardních událostí)
    • implementace katalogu a práce s daty
  • BLOK 4
    Reportování a tipy na závěr
    • Nastavení konverzí a jejich vyhodnocování
    • Jak se konverze započítávají do statistik
    • Práce se sloupci a oknem přiřazení konverzí
    • Rady a osvědčené postupy
  • Certifikát za absolvování školení

    Školení je zakončené certifikátem, který vám bude osobně předán.

Předpoklady

Pracovní pozice typu marketingový manažer, majitel/správce e-shopu nebo jednotlivci s obecnou znalostí používání Facebooku (content manager, copywriter atp.).

Cena zahrnuje

  • celodenní školení
    4-5 hodin

  • malé
    občerstvení

  • checklist
    ke školení

Marek Wiener – Lektor

Marek je majitelem brněnské digitální agentury MarkMedia a marketingu se věnuje již od roku 2007. Své největší zkušenosti získal v e-commerce prostředí při práci na slevovém portálu. Aktuálně pomáhá klientům se strategiemi napříč různými online marketingovými kanály. Marek má však na starosti i správu zbožových srovnávačů pro e-shopy jako Gourmet káva, Bohemia Crystal nebo internetové obchody s rozsáhlou strukturou zboží (osvětlení, lékárny, výrobce oken apod.).

Jak probíhá přihlášení na školení

Jak se přihlásit ke školení - Marek Wiener