Jsem Marek a školím digitální marketing v Brně, osobně u vás nebo kdekoliv online.
Seznámení s Google Analytics pro začátečníky
Založili jste si své první webové stránky nebo e-shop a potřebujete pomoc s nastavením důležitých parametrů v Google Analytics? Potom jste tady správně a toto školení je určené právě vám. Vyhodnocování v Google Analytics je vhodné využívat zejména tam, kde už vám nestačí klasické statistiky, které vám nabízí váš aktuální administrační systém.
V rámci tohoto krátkého kurzu se tak kompletně dozvíte, jak připravit Google Analytics (dále jen GA) pro svůj web či e-shop, a dále spolu projdeme veškeré oblasti, které doporučuji řešit a sledovat.
Osnova
-
LEKCE 1Základní funkce
- základy fungování Google Analytics
- zakládání nových účtů, zdrojů dat, udělování práv kolegům a externím spolupracovníkům
- pokročilé nastavení – e-shop, filtry, atribuční modely…
- propojení služeb jako Google Search Console a Google Ads
- které části v Google Analytics nepřehlédnout
- vychytávky v Google Analytics
-
LEKCE 2Vyhodnocování dle Google Analytics
Kromě základního nastavení však přejdeme i ke stěžejní práci s GA. Seznámím vás s rychlým a efektivním vyhodnocováním dat, nasměruji vás na důležitá místa tohoto nástroje. Během školení se tedy zaměříme na:
- publikum – informace, které jsou pro vás podstatné a na které se radši nespoléhejte
- akvizice – vše o zdrojích a mediích, základy používání sekundární dimenze atp.
- chování – praktická ukázka, jaká data lze získat (budeme řešit zajímavé příklady)
- konverze – nejdůležitější část pro majitele e-shopů
-
Certifikát za absolvování online kurzu
Online kurz je zakončený certifikátem, který vám zašlu na e-mail.
Předpoklady
Školení je cíleně zaměřeno zejména na praxi. Pokud již máte založený účet GA a najdeme v něm data alespoň za poslední 1-2 měsíce, můžeme v průběhu školení vyhodnocovat přímo váš e-shop, což může být velmi přínosné.
1 lekce zahrnuje
-
online kurz
60 min. -
brožura
ke kurzu
Marek Wiener – Lektor
Marek je majitelem brněnské digitální agentury MarkMedia a marketingu se věnuje již od roku 2007. Své největší zkušenosti získal v e-commerce prostředí při práci na slevovém portálu. Aktuálně pomáhá klientům se strategiemi napříč různými online marketingovými kanály. Marek má však na starosti i správu zbožových srovnávačů pro e-shopy jako Gourmet káva, Bohemia Crystal nebo internetové obchody s rozsáhlou strukturou zboží (osvětlení, lékárny, výrobce oken apod.).
Mohlo by vás také zajímat
-
Jak na e-shop od Shoptetu
Toto školení je obecně přínosné pro každého, kdo chce podnikat v e-commerce nebo si právě u Shoptetu založil e-shop.
ŠKOLENÍ -
Audiokniha Na vlnách onlinu
Cílem této audioknihy je posílit vaše povědomí o online marketingu. Série podcastů zahrnuje různá témata.
KURZ -
Ladíme produktový marketing
Cílem tohoto video kurzu je pochopit produktový marketing a logickou práci s produktovým portfoliem v e-shopu.
KURZ